Week 12 📧

25 november 2018 - Gzira, Malta

Good day,

Deze week op stage hebben we veel geknutseld. Zo hebben ik en Fabiënne een pallet geschilderd en voor de veiligheid er karton op getimmerd! We mochten zelf de kleuren uit kiezen, zo gezegd zo gedaan, dat werd natuurlijk de Nederlandse vlag als aandenken. Nikki had een doos op maat moeten snijden en die moest ook geverfd worden, omdat het bij de pallet hoorde maakte we de doos natuurlijk ... oranje! Verder op stage heb ik na lange tijd weer een keertje op de rode groep gestaan (dreumes). Weer heel leuk die kinderen te zien! Het kinderdagverblijf werd ook helemaal versierd in de kerst sfeer. De ingang is heel mooi versierd en de groepen zijn al van alles aan het knutselen.

Na stage op maandag en woensdag is er weer gesport! Dinsdag de grote boodschappen weer gedaan en donderdag heb ik gewoon een rustig avondje gepakt. Woensdag heb ik ook met Jessy gefacetimed, kei leuk om weer een vriendin te spreken. Haar moeder kwam ook nog even gedag zeggen! Vrijdag was het Black Friday en hebben we zeker geshopt. Geslaagd? Ja zeker! Ik heb 2 nieuwe truien, 3 panty’s en 1 nieuw sport shirt. Zeker een geslaagde dag en ook nog een soort Freakshake gehad. Die avond gingen we met de meiden indrinken en ofcourse opstap. Na een gezellige avond lagen we 05:30 in bed en werden we de volgende ochtend 12:30 wakker. Zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest, niet dat het veel voor stelde maar wel heel leuk met iedereen. Je kon daar ook een baby tijgertje aaien, daar hoefde ik niet 2 keer over na te denken. Het tijgertje was super schattig en heel zacht. Het tijgertje is opgevoed door haar baasje en heeft nooit haar moeder ontmoet omdat die het tijgertje heeft afgestoten. De vrouw heeft het tijgertje geadopteerd en zorgd er goed voor. In de avond zijn we met de meiden gaan uit eten bij Cuba en erna even wat gedronken maar toch weer in Paceville beland. Vandaag weer een lekkere rustige dag en heb ik na lange tijd mijn nicht Fleur weer gesproken via FaceTime. Dat was heel gezellig!

Good Night