Week 15 ๐Ÿ—ž

16 december 2018 - Gzira, Malta

Hey koulijder,

Tijdens dat jullie het super koud hebben geniet ik af en toe nog van het warme zonnetje. Op stage is er weer van alles gebeurd zoals op maandag heb ik weer een hele dag op de groene groep gestaan. Ik hoop hier de laatste week niet op te hoeven staan! We mochten ook een keer op de slaapkamer blijven liggen i.p.v. op een groep te helpen. Dinsdag heb ik 1 uurtje op de babygroep gestaan en daarna mocht ik de gele groep helpen hun deur te decoreren voor kerst. Ik heb hier lekker lang over gedaan omdat ik niet terug wilde naar de babygroep. Dit omdat er 4 babyโ€˜s waren en 3 leidsters, beetje te veel van het goede. Woensdag heb ik een hele dag op de gele groep gestaan en wat had ik die kinderen lang niet meer gezien. Super leuk om er weer een dag op te staan en we hebben ook geknutseld. Lekkere kliederboel maar wel heel leuk om te doen. Deze week was er op donderdag een feestdag dus hoefden we niet te werken! Lekker vroeg weekend! Verder mochten we iedere dag eerder gaan, tussen 15:00 en 15:30.

Deze week is weer achter de rug en wat ging het snel. Maandag zijn we na stage boodschappen gaan doen en met avond eten at er een vriendin van ons mee. De volgende dag vloog zij terug naar Nederland dus wij hadden haar uitgenodigd om bij ons te komen eten. Heel gezellig en een leuke afsluiter. Dinsdag hebben Nikki en ik gesport, verder niet super veel bijzonders gedaan. Woensdag zijn we gaan indrinken bij onze vrienden, 2 er van gingen donderdag naar huis dus het was ook gelijk een soort afscheid. Natuurlijk daarna opstap geweest en veel gedanst! Donderdag hadden we heel de dag vrij en daar hebben we zeker gebruik van gemaakt. Lang uitgeslapen en verder Netflix etc. In de avond zijn Manon, Nikki en ik naar een kerstmarkt geweest in Rabat. Het was super mooi en er hing een gezellige sfeer. Zo waren er veel kraampjes, live optredens, eetkraampjes en genoeg souvenirs overal te vinden. Vrijdag waren Nikki en ik van plan naar Naxxar te gaan en nog even Sliema in te duiken, Cylia ging naar Gozo met Emma en Simone. Maar het liep voor Nikki en mij wat anders. We zijn er achtergekomen dat we luizen hadden en zijn de hele dag bezig geweest met wassen, onze haren, schoonmaken, etc. Onze vriendinnen hebben we het ook verteld en bleek dat er 3 vriendinnen het ook hadden. Nou na die lekker thuis zittende dag zijn we in de avond gaan indrinken bij Manon en zijn we nog opstap geweest. Vandaag was ook de laatste keer dat we een van de vrienden van de vriendengroep zouden zien, dus wederom weer een afscheid. Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we gaan eten bij de Mac Donalds. Met onze Mac Donalds op schoot in de taxi naar Emma en Simone. Daar gingen we gezellig indrinken en daarna ofcourse opstap! Vandaag ook weer afscheid genomen van 2 vrienden (niet uit die vriendengroep) en 2 meiden (die we gewoon weer op school zien). Zondag zijn we met de meiden naar de Dingly Cliffs geweest en hebben we ver weg kunnen kijken. Na 45min heen en 45min terug te hebben gelopen zijn we nog ergens gaan drinken en daarna lekker naar huis gegaan.

Tot snel allemaal

Fotoโ€™s