Week 13 ๐Ÿ“‡

2 december 2018 - Gzira, Malta

Heey vrienden en familie,

Op stage deze week heb ik bij de blauwe groep een boom gemaakt voor naast de deur. Ik heb zo wel blaadjes getekend, uitgeknipt en opgeplakt! Ik heb ook voor het eerst deze week op de groene groep gestaan. Dit is een groep van 1 tot 2 jaar. Het was wel leuk voor 1 dagje maar ik vind het niet erg als ik daar niet meer hoef te staan. Woensdag en donderdag heb ik op de paarse groep gestaan en we hebben veel activiteiten met voelen gedaan. Super leuk om mee te helpen en de kinderen waren lekker vies van het spelen!

Maandag en dinsdag waren weer de standaard sport en boodschap dagen. Woensdag zijn we een keer voor de verandering gaan indrinken bij vrienden van ons en natuurlijk daarna opstap gegaan! Het was super gezellig en we hebben die avond maar 4 uur geslapen. De volgende dag hebben we gewoon stage gelopen en voelde ik me helemaal niet moe. Tot dat we thuis kwamen toen voelde ik me best moe en zijn we die avond ook gewoon lekker thuis gebleven. Vrijdag zijn we naar Valletta geweest en hebben we wat geshopt. De stad is nu helemaal versierd met kerstverlichting en een kerststal. Die avond zijn we weer gezellig gaan indrinken bij onze vrienden en met de hele groep opstap gegaan! Zaterdag was het een regen achtige dag dus hebben we overdag weinig gedaan. In de avond zijn we met vriendinnen gaan bowlen, ik ben uiteindelijk tweede geworden. We hadden 2 rondjes gespeeld! Na het bowlen gingen we natuurlijk gezellig naar Footloose. Vandaag hebben we weer onze bekende uitrust dag gehouden, we hebben gepoetst en de was gedaan!

Tot snel allemaal

Fotoโ€™s