Week 14 📒

9 december 2018 - Gzira, Malta

Hoi Nederlanders,

Deze week hebben we weer veel gedaan op stage. Op maandag heb ik met Fabiënne de gangen versierd met kerstversiering, wat een karwei. Het was er na 1 uurtje al weer half afgevallen maar natuurlijk gewoon weer zo terug gehangen. De dinsdag moest ik af en toe bij de deur staan als portier. Een leidster moest wat dingen doen en daarna naar het postkantoor dus ze vertrouwde mij om bij de deur te staan. Ik heb ook met de kinderen gedanst toen ik heel even alleen stond op de groep. Super leuk, ze deden ook allemaal mee! Woensdag was eindelijk weer een dag dat ik de hele middag op de slaapkamer heb gelegen en kon rusten! Vandaag ging ook het brandalarm af, het broodrooster was veel aan het roken dus er was niks aan de hand. Het broodrooster is nu wel weg gegooid! Donderdag was niet heel bijzonder en heel deze week vloog voorbij. Ik heb ook heel de week op de blauwe groep gestaan, super leuk en ook voor een keertje fijn om de hele week op de zelfde groep te staan.

We hebben deze week op de maandag en dinsdag het een keertje anders gedaan. We gingen op maandag boodschappen doen en op dinsdag sporten. Ook een keer fijn dat we afwisselen. Ik heb dinsdag ook met een vriendin gebeld, Meike, weer wat bij gekletst en veel gelachen! Woensdag hebben we niet gesport, er was namelijk een feest georganiseerd. Want jawel ook sinterklaas is in Malta geweest! We kregen een welkomstdrankje, loterijkaartje, chocoladeletter + gedicht, onbeperkt frikandellen/kroketten/bitterballen en gratis vervoer naar footloose! Een super gezellige avond met heel veel Nederlanders en goede muziek. Met de loterij heb ik zelfs iets gewonnen, ik mag bij een winkel 2 wijn flessen gratis ophalen!  Het mooie is nog dat het zoete witte wijn is. Mijn avond kon niet meer stuk. Donderdag zijn we in de avond naar Fabiënne en Kim geweest, we hebben daar gezellig een avondje wat gedronken. We waren het clubje Newark, van stage! Voordat ik naar Fabiënne en Kim ging heb ik gebeld met een andere vriendin, Birthe, het was niet voor lang maar wel heel leuk haar weer te zien! Vrijdag ben ik naar Sliema geweest om wat winkeltjes in te duiken, maar dit keer geen kleren! Onderweg naar huis ben ik met weer een andere vriendin gaan bellen, Inge, super gezellig en ik kwam er zelfs achter dat haar zusje mijn blog leest! In de avond ben ik met Simone, Kim en Fabiënne gaan eten bij The Black Gold Saloon, ik heb daar weer mijn pizza Hawaï op. Daarna gingen we met de bus naar vrienden toe om te gaan indrinken, Cylia was mee gegaan met de bus. Later kwamen de andere meiden naar het indrinken en zo waren we met 18 man! Rond 23:00 gingen we naar Paceville en is er weer een avond vol gezelligheid voorbij gevlogen. Zaterdag ben ik met Manon, Simone, Emma, Fabiënne en Nikki naar Mellieha geweest. Een stadje die we al best lang wilde bezoeken en we hebben er ook heerlijk even wat hapjes gegeten. Fotoshoot werd er natuurlijk ook weer gehouden en wat een lol we hadden in de speeltuin. In de avond gingen we (+Kim en Cylia) naar Emma en Simone toe want we gingen een Sleepover houden! We hadden allemaal lekkere hapjes en hebben wel 2 filmsgekeken eerst Braserie Valentijn en daarna Kankerlijers. Twee mooie films en een gezellige boel. Na alles hebben opgeruimd en de bedden hebben klaar gelegd, lag ik met Fabiënne op de slaapbank en hebben we daar nog even gekletst met alle meiden. Simone en Cylia zijn als eerste gaan slapen en na 03:45 is iedereen naar haar eigen bed gegaan. Maar stil waren we nog niet, we hebben denk ik tot 04:15 nog gepraat en zijn daarna in slaap gevallen. Vandaag zondag zijn Fabiënne en ik wakker geworden rond 14:00 en hebben we lekker ontbeten. We zijn rond 17:00 naar huis gegaan en wij hebben thuis nog een beetje opgeruimd, de was gedaan, etc. Weer een leuke week achter de rug dus!

Daag allemaal