Week 11 ๐Ÿ“ฎ

18 november 2018 - Gzira, Malta

Hoi lezer,

Deze week heb ik gewoon weer de standaart dagen gelopen (maandag tot donderdag). We hebben op maandag twee nieuwe studenten leren kennen, zij komen ook uit Nederland. We hebben tijdens de slaaptijd met ze gepraat en al wat dingen verteld over Malta. Dinsdag vroegen we of ze misschien mee wilden naar Footloose en ze gingen gezellig mee! Het zijn gezellige meiden en we zien hun nog 5 weken. De meiden blijven tot 19 januari. Verder was het op stage gewoon een normale week.

We hebben het deze week best rustig aan gedaan. Maandag en woensdag hebben we gesport. Die avond hebben we het Sinterklaasjournaal gekeken, wat wij hier proberen bij te houden! Natuurlijk ook gelijk wat liedjes gezongen. Dinsdag de grote boodschappen gedaan bij een andere supermarkt dan normaal. Niet echt een groot succes dus de volgende keren wordt gewoon weer bij onze oude vertrouwde Lidl! Donderdag ben ik met Simone, Fabiรซnne en Kim gaan uit eten bij Mamma Mia. Dit omdat de rest van de groep Sushi ging eten en wij het alle 4 niet lekker vinden. Daarna gingen we opstap en hielden we het vol tot 05:00 en lagen we 05:45 in bed. Vrijdag hebben we niet veel gedaan, een laat ontbijt gehad en de kerstvakantie op een rijtje gezet. Ik heb al veel gepland! In de avond zijn we gezellig met zโ€™n 3en op de bank een filmpje gaan kijken, kerst film natuurlijk! Zaterdag was het een regen achtige dag maar zijn we gaan lunchen. Dit was nog het verjaardagscadeau van Cylia. In de avond hadden we ingedronken bij Keone, Daan en Jelle. Daarna natuurlijk opstap maar dit keer niet zo laat gemaakt. Zondag hebben we de grote schoonmaak gedaan. We hebben van alles schoongemaakt zoals: de vloer, de wc, de koelkast, de vaat, de magnetron, het bed en de keukenkastjes. Niet te vergeten hebben we ook de was gedraaid! Drukke maar opzich wel fijne zondag.

Daaaaaag

Fotoโ€™s