Week 10 ๐Ÿ“

11 november 2018 - Gzira, Malta

Jum Tajjeb,

Maltees voor goedendag! Ik heb deze week een volle week gehad. Van maandag tot vrijdag heb ik stage gelopen, ja je leest het goed, ook vrijdag. Op de vrijdag doen ze met de kinderen koken, deze vrijdag hebben ze niet veel gedaan. Ze gingen Sint Maarten brood eten met aardbeien jam. De kinderen mochten het zelf snijden en smeren. Als laatste natuurlijk eten en wat was het een kliederboel! Op de dinsdag was het een super hectische dag, op iedere groep. Alsof er een vloek op het kinderdagverblijf was toen die dag. Bijna elk kind luisterde niet, was aan het huilen, samen spelen ging ook niet super meer. Echt de minste dag tot nu toe van heel de stage periode.

We hebben deze week niet echt iets bezocht maar zijn veel bij vrienden geweest. Nikki was van woensdag tot zaterdagochtend samen met haar vriend en Cylia en ik hebben samen de dagen doorgebracht. Donderdagavond gingen we naar vriendinnen die zaterdag weer terug naar Nederland gingen. Ze gaven een klein afscheidfeestje en zijn daarna nog opstap geweest. Vrijdag zijn we gezellig bij vrienden gaan zitten en toch uiteindelijk opstap gegaan. Zaterdag heeft het heel de dag geregend en hebben we in bed gelegen en Netflix gekeken. Die avond wilden we toch nog iets doen ondanks het weer. We zijn naar de bioscoop geweest, we hebben de film A Star is Born gekeken. Een super mooie, romantische, jank film! Echt een aanrader voor de meiden. Na de film wisten we niet wat te doen en zijn we toch weer beland in Footloose. Zondag was weer onze bekende opruim, Netflix, rustdag.

Caio amigoโ€™s

Fotoโ€™s