Week 9 📬

4 november 2018 - Gzira, Malta

Hey luitjes,

Weer een weekje om en wat een leuke! Op stage hadden ze een Halloween party georganiseerd. Alle groepen kregen pizza en kipnuggets (lekker ongezond wel). We moesten in zwarte kleding komen en alle kinderen kwamen verkleed, super schattig! Per groep had iedereen andere activiteiten. Ik was op de blauwe groep en we hadden met de kinderen gezongen, verhaaltje gelezen, foto‘s gemaakt, rijst met insecten gevoeld, gekleurd en natuurlijk gegeten! De andere dagen op stage waren gewoon weer normaal en ik heb 1 ochtend bij de Kindergarten geholpen. Dat was ook een leuke ervaring!

Verder deze week heb ik op maandag gesport met Manon! Dinsdag hebben we weer wat boodschappen gedaan en ook drank ingeslagen voor Cylia’s feest. Op Halloween zijn we na stage nog wat accessoires gaan halen en de locatie van het feest ging van ons huis naar het huis van vrienden, dit omdat wij het mochten vieren op het dakterras maar het regende dus hadden we een andere locatie nodig. Gelukkig waren Keone, Daan en Jelle zo gastvrij om hun huis open te stellen! Rond 20:00u kon het feest beginnen en kwamen onze vrienden een voor een binnen. Rond een uurtje of half 12 zijn we richting Pacceville gegaan en hebben we goed gefeest. Om 00:00was het groot feest want Cylia is nu 21 ‘officieel volwassen’. Donderdag kwamen wij dus een beetje brak aan op stage en hebben we savonds onze spullen bij onze vrienden opgehaald. Vrijdag hebben we een beetje uitgeslapen en de hele dag aan school gewerkt, dit omdat het de inlever datum was. Na alles te hebben ingeleverd zijn we savonds naar de Sahara lounge gegaan en hebben we een mini kroegentocht gedaan. Cylia en ik zijn zaterdag naar het aquarium gegaan, lekker visjes kijken. Die avond gingen Emma, Manon, Cylia en ik bowlen. Super leuk en ik ben een keer 2de en een keer 1ste geworden! Natuurlijk zijn we daarna ‘even’ uit geweest. Vandaag heb ik eindelijk goed kunnen uitslapen en er gewoon een rustig dagje van gemaakt.

Tot volgende week