Week 8 ๐Ÿ—ƒ Half way there!

28 oktober 2018 - Gzira, Malta

Hey you,

Zoals de titel al zegt zitten wij nu op de helft van ons verblijf! Voor ons gaan de weken super snel voorbij en zien we ieder weekend wel iets nieuws van het eiland. Ik ben deze week alleen op donderdag naar stage geweest omdat ik maandag, dinsdag en woensdag vrij kreeg om leuke dingen te kunnen doen met de fam en Timo (te lezen in mijn vorige verhaal). Op donderdag stond ik op de blauwe groep wat heel lang geleden was. Super leuk om die kids ook weer te zien en ze waren allemaal lekker rustig dus fijn dagje!

Donderdag hadden we een feestje van Emma! Van te voren waren we bij haar thuis wat drinken en daarna in Footloose hadden we een VIP tafel. Om 00:00 was het pas echt feest en ging iedereen haar feliciteren! Vrijdag hebben we de nerdjes uitgehangen om aan school te werken en in de avond zijn we maar gewoon opstap gegaan. Zaterdag gingen Cylia en ik naar Gnejna Bay en Nikki zag smiddags haar ouders dus die ging niet mee. Terug van het strand kwam ik er achter dat mijn rug een beetje verbrand was, oeps. We hadden die avond eigenlijk een BBQ maar die ging uiteindelijk niet door dus hadden we iets makkelijks gegeten en zijn we daarna naar vrienden gegaan om gewoon gezellig te zitten. Rond een uurtje of 01:00 waren we naar Paceville gegaan en hebben we in de Sahara lounge gezeten (en nee dit keer niet opstap). Deze avond ging de klok ook een uur terug dus hadden we uurtje langer om te slapen! Zondag was ook rustig Netflix,was,school dagje.

Goodnight

Fotoโ€™s