Family and babe visiting me in Malta ๐Ÿ˜‡โค๏ธ

24 oktober 2018 - Gzira, Malta

Hello good day,

Zaterdag (20-10-2018) was het dan eindelijk zo ver, mijn familie en vriend kwamen naar Malta!! Ik ben aangewezen als reisleidster en ontmoet ze bij hun appartement. Rond 14:00u waren ze aangekomen bij het appartement en ben ik er naar toe gelopen. Het was zo fijn om Timo na die weken weer te zien en de fam natuurlijk ook ;). Na dat ze een beetje gesetteld waren in het appartement heb ik ze de omgeving laten zien zoals een winkeltje, mijn stage plek, ons huisje, de boulevard en hadden we kaartjes gehaald voor de volgende dag. Zondag (21-10-2018) gingen we op een boot naar Gozo en Comino/Blue Lagoon. Op Gozo zaten we in een Hopon Hopoff bus en kregen we 1,5u vrije tijd op Comino. Het was ook nog eens lekker weer dus mooi mee genomen! Maandag (22-10-2018) gingen we naar Mdina en Valletta, 2 mooie steden die zij gewoon moesten zien. In de ochtend naar Mdina en begin van de middag zijn we naar Valletta geweest, hier hebben we ook het kanonsschot gekeken. Wat een knal! Die avond heb ik ze mijn huis laten zien en hebben ze Fiona ontmoet (onze huisvrouw). We hebben nog wat gedronken en gekletst en toen gingen we maar weer eens terug naar het appartement. Dinsdag (23-10-2018) hadden we Popeye Village op de planning staan waar we in de ochtend heen gingen, einde middag kwamen we terug en had ik een verrassing voor Timo. Achter zijn rug om had ik met de fam geregeld dat de laatste avond ik met hem ging uiteten bij MamaMia! Toen de fam zelf al weg ging om te eten ging ik me klaar maken en wist Timo nog steeds van niks. Toen we arriveerde bij het restaurant en ik vertelde dat we daar gingen eten was hij heel blij en had die het niet verwacht, precies wat ik wilde! Na het etentje hebben we met iedereen nog lekker gezeten in het appartement en ging de wekker al lekker vroeg (03:45u). Ze werden woensdag (24-10-2018) met de vliegtuigshutle rond 04:30 opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Toen de wekker ging wilde ik het niet maar toch ze gingen weer terug naar Nederland en ik had ze uitgezwaaid, ben naar huis gegaan en sliep in mijn eigen bed weer verder.ย

Na deze 5 super leuke dagen ben ik nog 8 weken in Malta en dan zie ik ze weer! Heel fijn dat ze in het midden van mijn verblijf kwamen ik hoef nu namelijk gewoon evenlang te wachten als dat ik moest wachten toen ze hier naar toe kwamen! Maar wat ga ik ze weer missen, vooral Timo โค๏ธ

Goodbye!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Fotoโ€™s