Week 7 ๐Ÿ—‚

20 oktober 2018 - Gzira, Malta

Hallo allemaal,

De stage week was weer zo om. We hadden deze week 2 keer dat we eerder mochten gaan super fijn natuurlijk! Verder ging het op stage gewoon zโ€˜n gangetje. Iedere ochtend was het kiezen tussen de oranje, paarse en rode groep, wij hebben om de beurt gedaan waardoor je afwisseling hebt. We kregen te horen dat op de paarse groep de leidster weg ging en er een nieuwe voor zou komen. Na deze weken zijn de kinderen die nieuw kwamen ook steeds meer aan het wennen en zijn de meeste al opgehouden met huilen! Heel af en toe komen er ook mensen kijken (die krijgen dan een rondleiding) dan komt soms het kind mee kijken en soms komt het voor dat het kind een week later op een groep zit, dat is meestal wel leuk om te zien. Sinds deze week zijn er in totaal 7 stagiaires over, 4 kinderopvang en 3 school, allemaal komen we uit Nederland! Hartstikke gezellig en af en toe praten we ook wat als we elkaar tegen komen.

Op de dinsdag hebben we boodschappen gedaan en zijn Nikki en ik een aftelkalender tegen gekomen voor kerst! Gelijk gekocht dus! We hadden ook weer na een paar weken een frikandellen en kroketten avond. We hebben op maandag en woensdag gesport met goede spierpijn er na. Deze week hadden we ook besloten om in plaats van op de donderdag op de vrijdag uit te gaan, ook een keer super gezellig want de beste vriendinnen van Manon en Iris waren er! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

See you soon

Fotoโ€™s