Week 6 🗓

14 oktober 2018 - Gzira, Malta

Goedendag/middag/avond,

We hebben deze week weer de volle 32u stage gelopen! Alle groepen hebben hun dagritme gevonden en iedereen heeft een eigen tijd om naar buiten te gaan. Dat vind ik in Nederland toch wel beter geregeld, je hebt dan dat bijvoorbeeld 2 groepen samen buitenspelen. Dan hebben de kinderen meer contact met andere kinderen en kunnen ze meer vrienden maken. Hier wisselen ze dus af en hebben ze maar 30 min buitenspeel tijd. De babygroepen gaan niet eens naar buiten toe, dat vind ik ook zonde want dan kunnen die baby’s niet verder op ontdekkingsreis dan de groep zelf. Deze week ging wel wat langzamer dan de andere maar als nog vliegt hier de tijd voorbij!

We hadden maandag boodschappen gedaan in een andere supermarkt. Die was wel echt niet normaal groot. Maar wat we daar hadden gevonden waar we heel blij mee zijn is... APPELMOES!!! Vooral Nikki en ik hadden dat gemist. Donderdag gingen Nikki en ik Nagelslakken in footloose voor het goede doel LakAanTijn! We hebben in totaal €64,38 opgehaald, er zijn toch veel jongens zo gek geweest zijn nagels te lakken. Vrijdag hadden we taco’s gegeten, mmm wat lekker! We zijn het weekend weer een keer met elkaar (Nikki, Cylia en ik) op pad geweest. We gingen naar Mdina een klein maar historisch stadje, we kwamen daar en er bleek een autorace bezig te zijn, toevallig maar wel leuk om even te kijken. Tuurlijk werd er een fotoshoot gehouden en gingen we lekker lunchen. Die avond hadden we feest van Rubens die 19 werd! Heel gezellig en daarna natuurlijk naar footloose. Zondag hebben we even met ons clubje op een terras gezeten!