Week 5 ๐Ÿ“ฐ

7 oktober 2018 - Gzira, Malta

Welcome back,

Deze week waren de Italiaanse studenten er voor het laatst en hadden ze om de dag ons eerder laten gaan. Dat was wel heel fijn en zo konden we ook eerder ergens heen gaan of aan school werken. Daar moesten we wel even aan wennen dat het er ook bij kwam โ€˜schoolโ€™. Aan stage hadden we documenten gevraagd die we nodig hadden en die kregen we best snel binnen. Op de maandag heb ik portiervrouw gespeeld, ik mocht de deur open en dicht doen. Kinderen ontvangen en terug keren naar hun ouders, etc. Dit heb ik moeten doen omdat de vrouw die het normaal doet ziek was. Je merkt wel echt dat ze personeel te kort komen, wij worden namelijk overal en nergens voor gebruikt/neergezet. Soms is het leuk maar soms ook overbodig. Ik heb nu voor het eerst op de gele groep gestaan, leuke groep met veel bekenden gezichten van kinderen die ik al kenden!ย

Wat hebben we toch weer veel gezellige avonden gehad! Donderdag was de ronde bar in footloose vol gezet met shotjes omdat de facebook pagina (Nederlandse jongeren op Malta) 2018 leden had in 2018. Die avond was ook stoplichtenavond, ik begon met een rode sticker waar naar 10 min de oranje en groene bij kwamen (oeps). Zaterdag zijn we naar Blue Grotto geweest, super mooi blauw/groen water en iedere grot had zijn eigen verhaal. Die avond zijn we in plaats van opstap naar een festival in Valletta geweest, White Night. Heel gezellig met de grote vriendengroep! Deze week hadden we op andere dagen gesport, woensdag en vrijdag, maar wel 2x gesport!

See you later alligator

Fotoโ€™s