Week 4 ๐Ÿ“š

30 september 2018 - Gzira, Malta

Hey there,

Het weer was deze week iets minder (23/25 graden). Maar dat bederft de pret niet! Stage ging best wel snel en ik heb deze week de nieuwe groep rood gehad. Het bleek dat groen en geel pas volgende week open gingen. De groep paars was deze week lekker hectisch met veel huilende kinderen, ja jammer genoeg zitten zulke dagen er ook tussen. Hopen dat het snel verminderd! Verder waren de andere dagen best wel leuk en heb ik wat geverfd voor aan de muur. Ze lieten ons deze week ook bijna iedere dag 10 min eerder gaan, like whoopwhoop! Als we ons trouwens vervelen tijdens Napytime gaan we elkaar vervelen (speelgoed gooien, etc).

Het Nederlands koken gaat hier toch echt wel door, dinsdag hadden we pannenkoeken gebakken! Doordat er een orkaan in de buurt was waaide het sinds woensdag heel hard en waren er hoge golven. Vrijdag had ik voor het eerst rolijs op! We zagen het schattige kraampje en ik kon het niet laten om er eentje te halen. We zijn die zelfde dag nog langs het strand gelopen en hebben wat mooie plaatjes geschoten van de golven. Met dank aan de moeder van Manon konden we zaterdag naar Blue Lagoon en was haar moeder de fotograaf! Wat was het mooi zeg en lekker genoten van de ananassen. We zijn deze week ook een beetje proberen vaste sportdagen te hebben, zo hebben wij op maandag en woensdag gesport!

Bye there

Fotoโ€™s