Week 3 📖

23 september 2018 - Gzira, Malta

Heey blogvolgers,

Deze week hebben we een volle 32 uur stage gelopen. Echt even wennen maar wel heel fijn dat we op vrijdag vrij zijn. In de middag doen wij na stage aan Siësta‘s om onze avond nog door te komen. Ik heb deze week weer op verschillende groepen gestaan zo ook op Kindergarten (3/5 jaar oud). Dit was ook heel leuk om te doen en wat konden die kinderen kletsen zeg. Het kinderdagverblijf zelf kreeg ook steeds meer kleur en een huiselijk gevoel. De meubels kwamen deze week binnen en wij hebben ze mee uitgeladen. De groepen werden ingedeeld en ze zeiden tegen ons dat volgende week de groep rood, groen en geel worden geopend. Dan hebben wij weer meer variatie en zijn er in totaal 6 groepen. Heb er nu al zin in!

Wat waren we deze week blij op de dinsdag! De club Footloose had een frikandellen en kroketten avond geregeld, en wat had ik dat gemist. Om die calorieën er af te halen hebben Cylia en ik woensdag een sportabbonement afgesloten. We zijn ook naar de hoofdstad Valletta geweest, een mooie, oude maar kleine stad waar je heel gezellig kan terrassen! Een beachclub gratis binnen gekomen door de avond er voor mensen te leren kennen en daarna nog naar Level 22 geweest! Gewoon een club op verdieping 22, wat een view. En natuurlijk last but not least gingen we shoppen in The Point en heb ik wat kleertjes gescoord!

See you soon watermelooon