De eerste dag + vlucht ✈️

2 september 2018 - Gzira, Malta

Hi everyone!

Ik en mijn vriendinnen (Nikki en Cylia) zijn veilig in Malta geland. Na afscheid nemen van familie, vrienden en huisdieren begint ons avontuur. Onze huisvrouw had heel lief voor ons een taxi geregeld, op het vliegveld werden we opgewacht met een namenbordje. We moesten ongeveer 20 minuutjes in de taxi en waren beland midden in Gzira (waar ons verblijf is). We werden binnen gelaten door onze huisvrouw (Fiona) en ze gaf ons gelijk een tour door het huis. Na de tour hebben we wat eten gehaald en ons opgefrist want wat was het warm zeg! We hadden de kamer indeling besloten en begonnen met uitpakken, Nikki had een vriendin (Manon) van haar geappt want die was al een week in Malta. We hadden afgesproken te gaan uiteten met Manon en haar huisgenoot (Iris). Tijdens het eten hadden we besloten (zonder eerdere gedachtes) opstap te gaan om het alvast te gaan 'verkennen'. Dat liep natuurlijk heel anders uit! We hebben een jongens groep ontmoet en ik ben iemand tegen gekomen van de middelbare school. Per toeval kwamen we ook wat studenten van onze school tegen. Zoals het al verteld wordt een gezellige avond wat tot laat door ging!

De eerste dag was al super geslaagd. Ik kijk nu al uit naar de aankomende maanden.

Greats from Malta!!