De start van mijn stage! (+boodschappen) ๐Ÿ˜„

3 september 2018 - Sliema, Malta

Hallootjes,

Ja we moeten eraan geloven, na een kort weekend start onze stage. We hebben een stage bij Newark Nursery and Kindergarten in Sliema. De avond van te voren hebben we gekeken hoe we er naar toe moesten. Tot onze verbazing was het maar 10 minuutjes lopen en een lange rechte weg. De eerste keer mochten we om 09:00u beginnen en zo gingen we met goede zin/Google maps naar stage. We hebben misschien wel 10 minuten in de straat gestaan omdat we het niet konden vinden. Nikki sprak een vrouw aan om te vragen of die het wist waar het kinderdagverblijf was. Bleek het een medewerkster van het kinderdagverblijf te zijn. Toen we binnen kwamen waren de muren heel kaal en hadden we niet het idee dat we in een kinderdagverblijf waren. We werden met elkaar op 1 groep gezet en 1 leidster. 18 kinderen op een groep we konden het niet geloven, zo veel! Ze waren druk bezig met verhuizen. Van de zomerschool terug naar de huidige locatie. Het was veel chaos en een beetje onze tijd uit zitten maar ik denk dat het een leuke stageplek is! Na stage zijn we door gegaan naar de Lidl (ja die zit hier ook), we hebben voor 1 week eten ingeslagen en dingen die gewoon handig zijn in huis te hebben. Met 3 volle boodschappentassen gingen we terug naar ons huisje. Eerste avondmaal ook gemaakt, lekkere maaltijdsalade!

Tislijiet lill-ฤงbieb tiegฤงi!

Groeten aan mijn vrienden ;)
ย

Fotoโ€™s