De eerste week ๐Ÿ“†

9 september 2018 - Sliema, Malta

Hi everyone!

Update - wat ging de eerste week snel zeg! De 4 dagen op stage heb ik al super veel verschillen opgemerkt, ze zijn hier een tandje strenger en geven ook time outs. Het is allemaal nog wat hectisch omdat er nog veel gedaan moet worden aan de groepen. Ook is het hier dat je je kind geeft aan een leidster en die brengt zij naar de goede groep, in Nederland breng je zelf je kind naar de groep en wordt er een overdracht gedaan. ย De kinderen moeten zelf eten meenemen en in de middag eten ze warm zoals pasta (ligt er ook aan wat het kind mee krijgt). Er is geen apparte slaapkamer de groep zelf wordt rond een uur of 13:00 veranderd in een slaapkamer. Ik heb deze week al op alle groepen 1 keertje gestaan en vind de blauwe groep (peuters) toch wel het leukste!ย

We zijn deze week ook opstap geweest, op donderdag gingen we naar het beerpong en zo konden we vrijdag lekker uitslapen. Het is heel de week ongeveer 30 graden geweest dus veel naar ons (stenen) strandje geweest. Zaterdagavond hadden we een bootparty en hebben we veel mensen leren kennen. Vandaag (zondag) is onze relax,was,schoonmaak,strand dag! Ik kijk nu al uit naar de 2de week.

Bye bye